Language:     Bosanski/Hrvatski  |  Српски  |  English
Access to information | Links | Other

Search

  • Home
  • About us
  • News
  • Documents
  • Advertising
  • Vigilance
  • Cooperation
  • Public Tenders and Procurement
  • Links
  • Contacts
  • Public invitations
  • Public procurement


Calendar

Announcement about adverse effects and irregularities in quality of medicinal products in emergency situations:

Telephones 0-24h, only in emergency cases which could cause a recall of medicinal product.

Contact persons:
Alija Uzunović, Tatjana Ponorac

+387 65 598-516
+387 61 473-605

Main switchboard, from 08-16 h
+387 51 456-040
+387 51 450-301 (telefax)

Show

Home Public procurement

Public procurement

Contact

Contact person: Daniela Višnjić

  • tel.
  • fax.
  • e-mail:
  • +387 51 456040
  • +387 51 450301
  • d.visnjic@almbih.gov.ba











Direct procedure
  • Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Brza pošta

    Datum:21.06.2016.

    PDF

    (57 KB)
  • Odluku o pokretanju postupka nabavke: Brza pošta

    Datum:21.06.2016.

    PDF

    (66 KB)
  • Odluku o pokretanju postupka nabavke: Usluga oglašavanja

    Datum:13.05.2016.

    PDF

    (61 KB)
  • Odluku o pokretanju postupka nabavke: Servisiranje električnih aparata (mlina za kafu, šporeta, frižidera, mašine za suđe i mikrovalne pećnice)

    Datum:03.05.2016.

    PDF

    (55 KB)
  • Odluku o provođenju postupka direktnog sporazuma i izboru ponuđača za nabavku roba: Kompjuterski materijal

    Datum:28.04.2016.

    PDF

    (53 KB)
  • Odluku o pokretanju postupka nabavke: Kompjuterski materijal

    Datum:28.04.2016.

    PDF

    (58 KB)
  • Odluku o provođenju postupka direktnog sporazuma i izboru ponuđača za nabavku usluge: Servis uzorkivača zraka

    Datum:28.04.2016.

    PDF

    (54 KB)
  • Odluku o izboru ponuđača za nabavku usluge: Servis snimača (DVR) uređaja u ovlaštenom servisu s montažom u sistem videonadzora

    Datum:07.04.2016.

    PDF

    (72 KB)
  • Zaključak o ispravci greške - Potrošni materijal

    Datum:01.04.2016.

    PDF

    (49 KB)
  • Odluka o izboru ponuđača za nabavku usluge: Servis stabilitetne komore KBF 240 Binder

    Datum:29.03.2016.

    PDF

    (57 KB)
  • Odluka o pokretanju postupka nabavke: Esterna validacija Laboratorijskog zamrzivača U 101 Innova-80

    Datum:28.03.2016.

    PDF

    (52 KB)
  • Odluka o pokretanju postupka nabavke: Klima uređaji sa ugradnjom

    Datum:28.03.2016.

    PDF

    (56 KB)
  • Odluka o pokretanju postupka nabavke: Servis aparata različitih proizvođača

    Datum:24.03.2016.

    PDF

    (58 KB)
  • Odluka o pokretanju postupka nabavke: Metalna kasa sa bravicom za čuvanje pečata

    Datum:24.03.2016.

    PDF

    (54 KB)
  • Odluka o pokretanju postupka nabavke: Usluge popravka i održavanja električnih i mehaničkih instalacija u zgradama

    Datum:24.03.2016.

    PDF

    (63 KB)
  • Odluka o provođenju postupka direktnog sporazuma i izboru ponuđača za nabavku roba: Agar za mikrobiologiju

    Datum:24.03.2016.

    PDF

    (66 KB)
  • Odluka o pokretanju postupka nabavke: Široka potrošnja

    Datum:17.03.2016.

    PDF

    (55 KB)
  • Odluka o pokretanju postupka nabavke: Papirni ili kartonski registratori, knjigovodstvene knjige, uvezi, obrasci i drugi štampani kancelarijski materijal

    Datum:17.03.2016.

    PDF

    (55 KB)
  • Odluka o pokretanju postupka nabavke: Hrana i piće, poljoprivredni i hortikulturni proizvodi

    Datum:17.03.2016.

    PDF

    (56 KB)
  • Odluka o pokretanju postupka nabavke: Potrošni materijal

    Datum:17.03.2016.

    PDF

    (56 KB)
  • Odluka o pokretanju postupka nabavke: Razna kancelarijska oprema i potrepštine

    Datum:17.03.2016.

    PDF

    (54 KB)
  • Odluka o provođenju postupka direktnog sporazuma i izboru ponuđača za nabavku roba:Utezi za internu provjeru laboratorijskih vaga

    Datum:10.03.2016.

    PDF

    (62 KB)
  • Odluka o pokretanju postupka nabavke putem direktnog sporazuma: Kalibracija mjerne opreme - termometri

    Datum:07.03.2016.

    PDF

    (55 KB)
  • Odluka o provođenju postupka direktnog sporazuma i izboru ponuđača za nabavku roba: Termometri za mikrobiologiju

    Datum:26.02.2016.

    PDF

    (69 KB)
  • Odluka o provođenju postupka direktnog sporazuma i izboru ponuđača za nabavku usluge: Zakup 4 javne IP adrese

    Datum:17.02.2016.

    PDF

    (57 KB)
  • Odluka o provođenju postupka direktnog sporazuma i izboru ponuđača za nabavku usluge: Servis uzorkivača zraka

    Datum:16.02.2016.

    PDF

    (53 KB)
  • Odluka o provođenju postupka direktnog sporazuma i izboru ponuđača za nabavku usluge: Iznajmljivanje licence za softver za održavanje stranice 2 (dva) komada i izradu templejta 1 (jedan) komad na period od 12 (dvanaest) mjeseci

    Datum:05.01.2016.

    PDF

    (27 KB)
  • Odluka o provođenju postupka direktnog sporazuma i izboru ponuđača za nabavku usluge: Iznajmljivanje antispam licence za godinu dana za Kaspersky Security for mail server 110 licenci

    Datum:05.01.2016.

    PDF

    (27 KB)











































































































Competitive request

Broj nabavke U-9/16

  • Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Redovno periodično održavanje sistema vatrodojave i detekcije gasa, Proizvođača Siemens Cerberus

    Datum: 15.04.2016. |

    PDF

    (120 KB)

Broj nabavke R-16.1/16

  • Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Potrošni laboratorijski materijal crimper - mbl

    Datum: 15.04.2016. |

    PDF

    (128 KB)

Z-JN 406/15

  • Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Primarni internet link za lokaciju Banja Luka

    Datum: 21.01.2016. |

    PDF

    (132 KB)

Z-JN 285/15

  • Odluku o poništenju postupka javne nabavke - Redovno i periodično održavanje sistema vatrodojave i detekcije gasa, Proizvođača Siemens Cerberus

    Datum: 16.02.2016. |

    PDF

    (98 KB)
  • Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Redovno i periodično održavanje sistema vatrodojave i detekcije gasa, Proizvođača Siemens Cerberus

    Datum: 15.01.2016. |

    PDF

    (38 KB)

Z-JN 326/15

  • Odluku o poništenju postupka javne nabavke- Molersko-farbarski radovi u prostorijama Kontrolne laboratorije Agencije-LOT 2

    Datum: 28.03.2016. |

    PDF

    (83 KB)
  • Odluku o poništenju postupka javne nabavke- Molersko-farbarski radovi u prostorijama sjedišta Agencije, Banja Luka-LOT 1

    Datum: 28.03.2016. |

    PDF

    (83 KB)
  • Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Molersko-farbarski radovi u objektima Kontrolne laboratorije Agencije-LOT 2

    Datum: 27.11.2015. |

    PDF

    (513 KB)
  • Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Molersko-farbarski radovi u objektima Agencije-LOT 1

    Datum: 27.11.2015. |

    PDF

    (504 KB)













Services Annex II. Part B
  • POZIV ZA DOSTAVU PONUDA ZA USLUGE VJEŠTAČENJA IZ OBLASTI TELEKOMUNIKACIJA U 2016.GODINI

    Datum: 25.05.2016. |

    PDF

    (20 KB)
  • POZIV ZA DOSTAVU PONUDA ZA PRUŽANJE USLUGA PRANJE KRPA ZA SUĐE, STOLNJAKA, NADSTOLNJAKA I RADNE ODJEĆE U 2016.GODINI

    Datum: 15.03.2016. |

    PDF

    (56 KB)
  • POZIV ZA DOSTAVU PONUDA ZA PRUŽANJE USLUGA INTERNE I EKSTERNE REPREZENTACIJE U 2016.GODINI

    Datum: 07.03.2016. |

    PDF

    (51 KB)
  • POZIV ZA DOSTAVU PONUDA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE IZ FARMACEUTSKE, MEDICINSKE I INSPEKCIJSKE OBLASTI U 2016.GODINI

    Datum: 07.03.2016. |

    PDF

    (49 KB)
  • POZIV ZA DOSTAVU PONUDA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE IZ PRAVNE OBLASTI U 2016.GODINI

    Datum: 07.03.2016. |

    PDF

    (47 KB)
  • POZIV ZA DOSTAVU PONUDA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE IZ OBLASTI FINANSIJA; RAČUNOVODSTVA I JAVNIH NABAVKI U 2016.GODINI

    Datum: 07.03.2016. |

    PDF

    (49 KB)
  • POZIV ZA DOSTAVU PONUDA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE IZ INFORMATIČKE OBLASTI U 2016.GODINI

    Datum: 07.03.2016. |

    PDF

    (49 KB)


























Open procedure
  • Odluka o poništenju postupka javne nabavke - Hemikalije - LOT 4 - Hemikalije za fkl.Buffer 4, 7, 9

    Datum: 30.06.2016. |

    PDF

    (82 KB)
  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Hemikalije za Karl-Fischer

    Datum: 30.06.2016. |

    PDF

    (33 KB)
  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Hemikalije za mbl za izolator za test sterilnosti Bioquelle

    Datum: 30.06.2016. |

    PDF

    (107 KB)
  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Hemikalije

    Datum: 30.06.2016. |

    PDF

    (126 KB)
  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Medicinski proizvodi - Inkubatori za LOT 2

    Datum: 24.05.2016. |

    PDF

    (80 KB)
  • Odluka o poništenju postupka javne nabavke - Medicinski proizvodi - Inkubatori za LOT 1

    Datum: 24.05.2016. |

    PDF

    (31 KB)
  • Odluka o o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Eksterna kvalifikacija opreme za Lot 10 - Kvalifikacija opreme - Dissolucioni aparat Erweka - DT8XX/LH/SP/FC Off-line

    Datum: 21.03.2016. |

    PDF

    (125 KB)
  • Odluka o o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Eksterna kvalifikacija opreme za Lot 9 - Kvalifikacija opreme - Vakuum sušnica VD-23 proizvođača Binder GmbHToledo

    Datum: 21.03.2016. |

    PDF

    (122 KB)
  • Odluka o poništenju postupka javne nabavke - Eksterna kvalifikacija opreme za Lot 8 - Kvalifikacija opreme - Sterilni blok

    Datum: 21.03.2016. |

    PDF

    (96 KB)
  • Odluka o poništenju postupka javne nabavke - Eksterna kvalifikacija opreme za Lot 7 - Kvalifikacija opreme -Laminarna komora "TELSTAR AV-100" 2 komada proizvođača Telstar

    Datum: 21.03.2016. |

    PDF

    (99 KB)
  • Odluka o poništenju postupka javne nabavke - Eksterna kvalifikacija opreme za Lot 6 - Kvalifikacija opreme - Čitač mikro titar ploča Tecan

    Datum: 21.03.2016. |

    PDF

    (102 KB)
  • Odluka o o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Eksterna kvalifikacija opreme za Lot 5 - Kvalifikacija opreme - Aparat za određivanje gubitka sušenjem HX204/M (vlagomjer) proizvođača Mettler Toledo

    Datum: 21.03.2016. |

    PDF

    (125 KB)
  • Odluka o o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Eksterna kvalifikacija opreme za Lot 4 - Kvalifikacija opreme - Potenciometrijski titrator DL70ES proizvođača Metter Toledo

    Datum: 21.03.2016. |

    PDF

    (124 KB)
  • Odluka o poništenju postupka javne nabavke - Eksterna kvalifikacija opreme za Lot 3 - Kvalifikacija opreme - Osmomat 030-D proizvođač Gonotec GmbH

    Datum: 21.03.2016. |

    PDF

    (88 KB)
  • Odluka o o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Eksterna kvalifikacija opreme za Lot 2 - Kvalifikacija opreme - Denzitometar DMA 450 proizvođača Anton Paar

    Datum: 21.03.2016. |

    PDF

    (123 KB)
  • Odluka o poništenju postupka javne nabavke - Eksterna kvalifikacija opreme za Lot 1 - Kvalifikacija opreme - Tankoslojna hromatografija Camag: Linomat5; Scanner 3; proizvođača Camag

    Datum: 21.03.2016. |

    PDF

    (89 KB)

Z-JN 426/15

  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Papir za fotokopiranje

    Datum: 26.01.2016. |

    PDF

    (45 KB)

Z-JN 412/15

  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Potrošni materijal za aparate Kimberly Clark

    Datum: 25.01.2016. |

    PDF

    (41 KB)

Z-JN 369/15

  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Kompjuterski potrošni materijal

    Datum: 22.01.2016. |

    PDF

    (41 KB)

Z-JN 288/15; 289/15; 314/15

  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Medicinski proizvodi – Laboratorijski potrošni materijal – LOT1

    Datum: 22.01.2016. |

    PDF

    (43 KB)
  • Odluka o poništenju postupka javne nabavke – Medicinski proizvodi – Laboratorijski potrošni materijal – LOT2

    Datum: 22.01.2016. |

    PDF

    (33 KB)
  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Medicinski proizvodi – Laboratorijski potrošni materijal – LOT3

    Datum: 22.01.2016. |

    PDF

    (42 KB)
  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Medicinski proizvodi – Laboratorijski potrošni materijal – LOT4

    Datum: 22.01.2016. |

    PDF

    (43 KB)
  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Medicinski proizvodi – Laboratorijski potrošni materijal – LOT5

    Datum: 22.01.2016. |

    PDF

    (43 KB)
  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Medicinski proizvodi – Laboratorijski potrošni materijal – LOT6

    Datum: 22.01.2016. |

    PDF

    (46 KB)
  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Medicinski proizvodi – Laboratorijski potrošni materijal – LOT7

    Datum: 22.01.2016. |

    PDF

    (40 KB)
  • Odluka o poništenju postupka javne nabavke – Medicinski proizvodi – Laboratorijski potrošni materijal – LOT8

    Datum: 22.01.2016. |

    PDF

    (32 KB)
  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Medicinski proizvodi – Laboratorijski potrošni materijal – LOT9

    Datum: 22.01.2016. |

    PDF

    (413 KB)
  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Medicinski proizvodi – Laboratorijski potrošni materijal – LOT10

    Datum: 22.01.2016. |

    PDF

    (42 KB)

Z-JN 407/15

  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Usluge putničke agencije za nabavku avio-karata i organizaciju službenih putovanja

    Datum: 21.01.2016. |

    PDF

    (99 KB)

Z-JN 378/15

  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Štampanje Registra lijekova, Dodatka Registru lijekova i brošura za 2016. i 2017. godinu

    Datum: 21.01.2016. |

    PDF

    (109 KB)

Z-JN 287/15

  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Hemijski proizvodi - Laboratorijski potrošni materijal za Ion pair reagensi II

    Datum: 21.01.2016. |

    PDF

    (117 KB)







Negotiated procedure

U-31.1/16

  • Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača - Održavanje poslovnog informacionog sistema (PIS)

    Datum: 07.06.2016. |

    PDF

    (42 KB)
  • TD - Održavanje poslovnog informacionog sistema (PIS)

    Datum: 28.03.2016. |

    PDF

    (691 KB)







Plan and implementation
  • Odluku o dopuni plana nabavki za 2016. godinu

    Datum: 24.05.2016. |

    PDF

    (51 KB)
  • Obrazac za praćenje realizacije ugovora/okvirnog sporazuma - Broj 3 od 27.04.2016. godine

    Datum: 28.04.2016. |

    PDF

    (934 KB)
  • Odluku o izmjenama i dopunama plana nabavki za 2016. godinu

    Datum: 29.03.2016. |

    PDF

    (303 KB)
  • Izvod iz plana nabavki za 2016. godinu

    Datum: 01.03.2016. |

    PDF

    (2848 KB)
  • Obrazac za praćenje realizacije ugovora/okvirnog sporazuma - Broj 2 od 13.01.2016. godine

    Datum: 01.02.2016. |

    PDF

    (611 KB)


























Medicinal Products

List of medicinal products with marketing authorisation and list of medicinal products which may cause risks.

Read More

Medical Devices

List of medical devices with certificates of registering in the Registry of medical devices.

Read More

Manufacturers

Register of manufacturers of medicinal products and medical devices in Bosnia and Herzegovina.

Read More

Wholesale distributers

Registers of wholesale distributers of medicinal products and of medical devices in Bosnia and Herzegovina.

Read More

Clinical Trials

News, announcements and information about clinical trials.    

Read More

About us

The Agency for medicinal products and medical devices of Bosnia and Herzegovina was established by the Act of medicinal products and medical devices (“Official Gazette of B-H, no.58/08”) as an authority in the area of medicinal products and medical devices used in medical practices in B-H.
It started with its work on 01 May 2009.

About us

  • Basic information
  • Mission and vision
  • Committees

Documents

    Legislation
  • Drafts of legislation
  • Forms
  • Instructions and Guides
  • Publications and Reports

Public tenders and procurement

  • Public tenders
  • Public procurement

 

  • Medicinal Products
  • Medical Devices
  • Manufacturers
  • Wholesale distributers
  • Pharmacovigilance
  • Clinical Trials

 

  • Contacts


© 2012 Agency for Medicinal Products and Medical Devices of Bosnia and Herzegovina. All rights reserved

Moja Reklama | kreativna e-rješenja